Reis - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Yolanda Pronk - WaarBenJij.nu Reis - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Yolanda Pronk - WaarBenJij.nu

Reis

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

03 Oktober 2015 | Kenia, Nairobi

Na een goede reis, met het bekijken van drie filmpjes en het nuttigen van twee maaltijden was ik zo in Nairobi. En met de nodige bombarie enwat stempels kwam ik door de douane!
Bij de uitgang stonden wel 50 mensen met bordjes met namen. Probeer daar maar eens de juiste uit te pikken die ook nog eens je naam verkeerd en onduidelijk heeft geschreven! Maar goed Iwan was degene die ik moest hebben. Hij reed als een gek, maar ja dat deden de anderen ook. Iedereen toetert en vliegt van links naar rechts over de rijweg. Nadat ik af en toe mijn oven maar dicht. Deed en toegeknepen billen was ik blij dat ik veilig aangekomen was en lekker in mijn bedje kon kruipen

  • 04 Oktober 2015 - 07:57

    Pauline:

    Hi mama.

    Heerlijk hoe er met met overgave een stempel in je paspoort wordt gezet! Maar je bent officieel toegelaten in Afrika!

    Maak er een mooie reis van!

  • 04 Oktober 2015 - 09:30

    Christien:

    Binnen een paar uur in een ander continent en gelijk spannende ervaringen, het belooft wat!
    Ik denk dat jouw reis voor mij een lesje in aardrijkskunde wordt. Ik heb direct Nairobi opgezocht op de kaart. Dacht altijd dat Kenia aan de westkust van Afrika lag. Heel leerzaam. Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Yolanda

reis naar afrika 2015

Actief sinds 11 Sept. 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 5131

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 18 December 2015

afrika 2015

Landen bezocht: