nog 10 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Yolanda Pronk - WaarBenJij.nu nog 10 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Yolanda Pronk - WaarBenJij.nu

nog 10 dagen voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

15 September 2015 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Nu gaat het echt opschieten met mijn reis naar Afrika.
Ik heb al vrij van mijn werk en ben bezig met de laatste voorbereidingen en afscheid nemen van een heleboel mensen.
Zoals veel van jullie weten ga ik eerst een tijdje reizen en daarna naar een natuurbehoudproject in Botswana.
Ik ga proberen regelmatig een update naar jullie te sturen maar ik zal ook heel vaak geen wifi hebben en dan is het onmogelijk. Eerlijk gezegd vind ik het ook wel fijn om wat van de buitenwereld afgesloten te zijn voor een aantal weken.
De week voor kerst ben ik weer thuis en zal dan snel proberen een fotoboek te maken zodat iedereen kan zien wat ik heb meegemaakt.
De komende dagen ga ik de tas inpakken en de laatste dingen reisklaar maken zoals alle batterijen opladen voor het fototoestel, papieren uitprinten voor de vlucht e.d., huis op orde maken voor vertrek, laatste wasjes draaien en de tuin winterklaar maken. Nog een hoop te doen dus, maar omdat ik al vrij ben gaat het lekker relaxed.
Sommigen heb ik al gedag gezegd, een aantal zie ik nog deze week maar als ik je niet meer zie dan wens ik je het allerbeste en wellicht tot volgend jaar!!

  • 17 September 2015 - 13:43

    Astrid:

    En ineens is het dan bijna zo ver! Maak er een mooie tijd van, wij gaan op afstand met je meegenieten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Yolanda

reis naar afrika 2015

Actief sinds 11 Sept. 2015
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 5132

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 18 December 2015

afrika 2015

Landen bezocht: