Klaar! - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Yolanda Pronk - WaarBenJij.nu Klaar! - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Yolanda Pronk - WaarBenJij.nu

Klaar!

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

24 September 2015 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Alles is nu definitief ingepakt nadat ik afgelopen week dingen heb toegevoegd en er toch weer wat vanaf haalde geloof ik nu dat het klaar is. Ik heb nog geen 20 kilo bagage en dat vind ik toch knap voor 3 maanden.
Heb een alle dingen van het lijstje af kunnen vinken, moet alleen nog de vuilnis wegbrengen maar ja het regende daarstraks dus dat gaat zo nog gebeuren.
Ik heb een heleboel dingen voorlopig voor het laatst gedaan.
Wasje gedraaid, bed verschoond, eten gekookt, boodschappen gedaan, stofzuigen, strijken, koelkast leeg gegeten en schoon gemaakt enz enz.
Ik ben er klaar voor om morgenochtend te vertrekken.
AFRICA HERE I COME!!

  • 24 September 2015 - 18:36

    Astrid:

    Dat klinkt goed. Niet meer wassen en huishouden, heerlijk. Maak er een mooie tijd van ( vast geen druilerige regen daar

  • 24 September 2015 - 18:38

    Jacqueline Pille:

    Ha die Pronkie
    Lekker dat je "to do"lijstje klaar is. Heerlijk toch ?
    Via deze weg wens ik je een hele goede reis en ongelooflijk veel plezier !
    Ga er lekker van genieten.
    Ik ga je volgen hoor en ik kijk uit naar de foto's en de avonturen die je gaat beleven.
    Een hele fijne tijd gewenst en tot over 3 maanden

  • 24 September 2015 - 18:47

    Corrie Booster:

    Hoi Yolanda,

    Ik wens je een hele goede reis en tot over drie maanden. Zal in ieder geval beter weer zijn dan hier.

  • 24 September 2015 - 21:03

    Esther Jongenelen:

    Uw limousine voor morgen staat klaar mevrouw!

  • 24 September 2015 - 22:11

    Carla :

    Hoi Yolanda,eindelijk is het morgen zover je hebt er zo lang naar toe geleefd. Een hele goede reis en ook ik ga je volgen en ben benieuwd naar alles wat je gaat beleven.
    Een hele fijne tijd en tot over drie maanden.

  • 24 September 2015 - 22:47

    Heleen Dickmann:

    Ha Yolanda , goede reis , geniet ervan en ik ga je volgen op je tocht door Afrika .
    Veel succes en plezier !!!

  • 25 September 2015 - 08:38

    Christien En Wim :

    Wij sluiten ons aan bij alle andere reacties. Een fijne tijd toegewenst!

  • 25 September 2015 - 08:44

    Miranda:

    Goede reis, geniet van al het moois en de ervaringen!!!

  • 26 September 2015 - 15:53

    Leny:

    Hoi Yolanda
    Zit nu in de auto van Maastricht naar huis. Ton rijdt en ik zit Facebook te bekijken. Daar zag ik dat je aangekomen bent. Met een mooie kamer met Nederlandse tulpen.
    Yolanda geniet van alles !!
    Groetjes, Leny

  • 28 September 2015 - 18:31

    Lies Jongenelen:

    Hoi, Yolanda, ik ben weer thuis en kan je nu volgen.
    Ik ben benieuwd naar je ervaringen en wens je een hele leuke tijd, groetjes

  • 01 Oktober 2015 - 19:27

    Marianne:

    Hee Yolanda,
    Je zit goed in de bush geen internet nog gezien zeker.
    ben heel benieuwd hoe of het met je gaat.
    heb je een leuk gezelschap, leuke gids (beter dan Hendrik)
    Binnenkort hoop ik dat je ergens bent met internet dan kunnen we weer wat lezen van je avonturen.
    Groetjes
    marianne

  • 02 Oktober 2015 - 00:53

    Liesbeth:

    Zo Yolanda, kom maar op met je verslagen: ik ga je volgen ;)
    Geniet enorm van de ongetwijfeld mooie ervaringen die je daar gaat op doen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Yolanda

reis naar afrika 2015

Actief sinds 11 Sept. 2015
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 5114

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 18 December 2015

afrika 2015

Landen bezocht: