Op z'n Afrikaans - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Yolanda Pronk - WaarBenJij.nu Op z'n Afrikaans - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Yolanda Pronk - WaarBenJij.nu

Op z'n Afrikaans

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

17 September 2015 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Ik kreeg gisteravond door van de reisorganisatie dat er ineens een visum per 1 oktober vereist is voor Malawi.
Nu heb ik deze niet en ze hadden nog geen bericht van hun agent in Malawi gekregen of het mogelijk was deze aan de grens te verkrijgen. Dus met andere woorden: er moest nu per direct een visum geregeld worden. In het kort komt het er op neer dat mijn paspoort + kopie, 2 pasfoto's, vragenlijst , kopie bankafschrift door een koerier is opgehaald en naar het visumburo is gebracht.
Nu maar afwachten of dit allemaal goed gaat.
Gisteravond gezellig uit eten geweest met Corrie en "oud" collega's Jacqueline, Heleen en Trijnie. Weer veel gelachen.
Aan het eind van deze middag met het team van mijn werk een borrel, nou ik kom de dagen wel door hoor.

• 17 September 2015 - 13:34

Corrie Booster:

Je laatste dagen zijn wel erg regenachtig!! Hoop dat het toch een keer droog gaat worden. Voor jou zijn deze laatste dagen spannend en druk met alle voorbereidingen. Tot vanmiddag.

Corrie

• 17 September 2015 - 17:10

Jacqueline:

Ha Pronkie, het was zeker gezellig gisteravond, weer ouderwets gelachen om al die gekke dingen die we meegemaakt hebben.
    Langs deze weg ga ik je volgen, wordt vast een prachtig avontuur voor je.
    Lieve groetjes

• 18 September 2015 - 09:11

Marja:

Hoi Yolanda, Wat extra spannend zo. Heel leuke manier om je zo te kunnen volgen. Ik wens je een hele goede reis en kijk uit naar de verhalen.

• 18 September 2015 - 19:28

Willie:

Goeie reis, geniet ervan en hopelijk horen we snel wat van je.
    Willie.

• 18 September 2015 - 21:17

Josée:

Hoi Yolanda,

oei wat spannend! We duimen voor je!, Goeie reis en genieten maar!,
    Groetjes, Josée

• 19 September 2015 - 12:19

Marianne :

Bijna is het zover, leuk om mee te kunnen reizen!
    Ben benieuwd naar de verhalen.
    Heel veel plezier
    Marianne

• 20 September 2015 - 15:04

Marjoke:

Nogmaals heel veel plezier!!!!!
    Ik zie uit naar je verhalen!!

Groetjes, Marjoke.

• 20 September 2015 - 16:45

Riejanne:

nog een paar dagen! ga enorm genieten van alle mooie en ontroerende indrukken!